כל המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות קפדנית החל משלב הייצור ועד אריזת החבילה ללקוח הקצה.
אנחנו עושים את מירב המאמצים כדי לתת לכם חוויה מושלמת ואת המוצרים האיכותיים ביותר שניתן לספק.
במידה ותרצו להחליף/להחזיר את המוצרים/לבטל את הרכישה מכל סיבה שהיא ניתן לעשות ובלבד שהמוצר שלם, באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש, וזאת בתוך 14 ימים מיום קבלת המשלוח או האיסוף.
בנוגע להחלפות\החזרות מוצרים:
במידה וההחלפה נעשית בעקבות טעות שלנו – ההחלפה על חשבוננו ותבוצע באותה שיטת משלוח שנבחרה בעת ההזמנה.
במידה וההחלפה נעשית בעקבות התחרטות של הלקוח – באחריות הלקוח להחזיר את המוצר אלינו ועליו לשאת בהוצאות הכרוכות לשם כך.
בנוגע לביטול עסקה:
בעת ביטול הזמנה לאחר משלוח החבילה, יחויב המחזיר בעלות המשלוח.
בעת ביטול הזמנה לפני משלוח החבילה, יזוכה המזמין בסך עלות העסקה כולל דמי משלוח.
גובה הזיכוי הינו כגובה ההזמנה בקיזוז עלות המשלוח להחזרה ו-5% מסכום ההזמנה או 100 ₪ – הנמוך מביניהם.
על מנת לקבל את הזיכוי, באחריות הלקוח להעביר את המוצרים אלינו, ועל הלקוח לשאת בעלויות הדרושות לשם כך.
במידה והרכישה בוצעה בכרטיס אשראי הלקוח יקבל את כספו בניכוי 5% מהמחיר או 100 שקלים (הזול מביניהם). עלויות משלוח (ככל שהיו) לא יוחזרו ללקוח.
ביטול העסקה/החלפת המוצר | דמי ביטול/החלפה | הערות |
---|---|---|
ביטול עסקה לפני הוצאת החבילה למשלוח | זיכוי מלא בניכוי 5% או 100 ₪ – הנמוך מביניהם | בהתאם לחוק הגנת הצרכן |
ביטול עסקה לאחר הוצאת החבילה למשלוח | זיכוי מלא בניכוי 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) ובניכוי סכום המשלוח | בהתאם לחוק הגנת הצרכן |
החלפת מוצר בעקבות התחרטות הלקוח | ללא עלות אך הלקוח להחזיר את המוצר ולאסוף את החלופי בעצמו | על הלקוח להחזיר את המוצר אלינו |
החלפת מוצר בעקבות טעות שלנו | ללא עלות | אנחנו נטפל בהחזרת המוצר |